Watz your pets lvl. in anything? (b-dome,neoquest,etc.) Mine is 48 in neoquest What r these stats for ur pet? Mine is Strength-Strong Def.-Heavy Speed-Mach1
Re: Strength,Speed and Defense Great (28) Great (26) Great (25) ... mine aren't that great, I started Neopets again two weeks ago so yeah.. xD
Re: Strength,Speed and Defense Strength: great Defence: average Move: GREAT (22) Intelligence: average I really need to train my pets
Re: Strength,Speed and Defense Strength: GREAT (32) Defence: bulletproof Movement: GREAT (27) Intelligence: super genius (47) owned plox?
I've merged the two topic together (Your pet Lvl. & Strength,Speed and Defense). It just seemed to make more sense this way. As for me, my pet is nonexistent.
Species: JubJub Colour: Gold Gender: Female Age: 934 days Level: 3 Health: 76 / 76 Mood: cheerful Hunger: dying Strength: EXCELLENT (45) Defence: very heavy Move: GREAT (24) Intelligence: average
Species: Kacheek Colour: Green Gender: Male Age: 978 days Level: 37 Health: 202 / 199 Mood: miserable Hunger: very hungry Strength: AMAZING (89) Defence: GREAT (33) Move: GREAT (37) Intelligence: ULTIMATE GENIUS (337)
Species: Xweetok Colour: Blue Gender: Female Age: 410 hours Level: 9 Health: 10 / 10 Mood: delighted! Hunger: very full Strength: titanic Defence: tough Move: mach 2 Intelligence: clever
I have 1 lab pet and one that I train with codestones and dubloons. The lab one has str in the 40's defence in the 20's. The other one I just train it evenly so everything is 26 atm.
lab pet Age: 19 days old (461 hours) Level: 5 Gender: Female Height: 100 cms. Weight: 61 lbs. Hit Points: 17 / 22 Strength: strong Defence: below average Movement: mach 4 Intelligence: average pet i train myself: Age: 92 days old (2,209 hours) Level: 13 Gender: Female Height: 70 cms. Weight: 57 lbs. Hit Points: 18 / 18 (suffering from Reptillioritus) Strength: titanic Defence: very heavy Movement: mach 1 Intelligence: ULTIMATE GENIUS (103)
mine is Hit Points: 17 / 17 Strength: GREAT (22) Defence: bulletproof Movement: mach 1 Intelligence: average currently training hp and str =]
Old pet, trained and now lab rayed. Hit Points: 46 / 46 Strength: EXCELLENT (48) Defence: EXCELLENT (42) Movement: GREAT (22) Intelligence: very clever New pet, just training. Hit Points: 28 / 28 Strength: GREAT (29) Defence: heavy Movement: fast Intelligence: ULTIMATE GENIUS (510)
Health: 26 / 26 Mood: delighted! Hunger: bloated Strength: GREAT (27) Defence: GREAT (21) Move: cheetah Intelligence: ULTIMATE GENIUS (98)
Well i just started traning my pets like a week ago but here... Health: 10 / 10 Mood: happy Hunger: famished Strength: immense Defence: very heavy Move: super fast Intelligence: master genius (85)
Health: 14 / 14 Mood: extremely happy Hunger: bloated Strength: titanic Defence: godly Move: lightning Intelligence: average